Hoofdpagina

We zijn in een tijd gekomen waarbij softwareleveranciers top-producten op de markt brengen: Volledige totaalpakketten voor uw onderneming, die u kan inzetten voor boekhouding, CRM, helpdesk, HR, ...
Meestal worden deze applicaties zelfs aangeboden in de Cloud waardoor u een vaste maandelijkse kost betaald en kan genieten van nieuwe modules, nieuwe functionaliteiten en automatische updates met fout-oplossingen.

Daarom is het vandaag de dag meer dan ooit belangrijk om goed op de hoogte te zijn van wat u koopt en wat u in huis hebt!
Koopt u op een dag een software voor de boekhouding, dan gebruikt u misschien maar effectief 30% van het volledige pakket dat u gekocht heeft!
Vaak weet u niet dat dit pakket ook een voorraadbeheer-module bevat. Of een CRM-module die u kan inzetten voor uw commerciële activiteiten. Of ...

Neem daarom altijd eerst contact op met dbsa!
Wij onderzoeken voor u alle software die u in huis heeft, nemen contact op met de leverancier en toetsen dit aan uw noden en eisen.
Daarenboven helpen we ook uw gebruikers om te leren werken met de software door middel van groepsopleidingen of individuele sessies.

Neem vandaag nog vrijblijvend contact met ons op via info@dbsa.be en we komen langs om uw huidige situatie alvast eens te bespreken.

Contact opnemen met dbsa  contact opnemen

Tim Derdelinckx
dbsa Facebook pagina dbsa Linkedin pagina Pagina afdrukken
E-mail: info@dbsa.be
Tel: 0476 911 592
Adres: Massestraat 30 - 1741 Wambeek (map)
dbsa gcv • BTW (BE) 0628.547.726 RPR Brussel • IBAN BE84 9731 3216 5059 • BIC ARSPBE22